Palvelumuotojen vaikuttavuuden todentaminen

 

Ajatuksena on se, että ASIAKAS on aina tärkein osa hänen omassa etenemisessä eteenpäin.

Oikeilla välineillä saamme todennettua onnistumiset, haasteet ja tulokset.

Jos organisaatiosi haasteena on asiakastietojen hallinta tai toimenpiteiden seuraaminen, meillä on väline siihen. 

Hyödyt
 

palvelumuodot1.png
palvelumuodot2.png
palvelumuodot3.png

Palvelumuodot

Kuntouttava työtoiminta, Kotouttamispalvelut,  Työkokeilu ja tukityöllistäminen, KELAN järjestämät palvelut,  Opinnollistaminen, Kehitysvammaisten työ- ja päivätoiminta, Yksilöllinen työ- ja yksilövalmennus ja  Lastensuojelutyö

palvelumuodot4.png

Nuorten palvelumuodot

Etsivä nuorisotyö, ohjaamot, Nuorisopalvelu.

Ohjelmistomme tuottaa valmiit OKM:n Parent-raportit asiakkaista.

palvelumuodot5.png

 

Vaikuttavuus

vaikuttavuus-1.png vaikuttavuus-2.png vaikuttavuus-3.png vaikuttavuus-4.png
 

Walmu kokoaa kaiken tiedon ja organisaatio voi hyödyntää tätä kokonaistietoa tarjotakseen asiakkaille esim. omnikanavaisen jatkosuunnitelman. Tieto on reaaliaikaisesti saatavilla saman järjestelmän kautta.

Asiakkuuksien eri vaiheista kertyvä tieto helposti analysoitavassa muodossa.