WALMU – työmarkkinoiden ulkopuolisen työnhakijan työllistymiseen

Tietoturvamme on jo valmis tulevaan EU:n henkilötietosuojalakiin >>

WALMU julkiselle- ja yksityiselle sektorille

 

 

Walmu on kehitetty yhdessä kuntien yksityisten palveluntuottajien kanssa. Kehitystyössä on huomioitu lukuisat erityistilanteet ja tietojärjestelmiltä vaaditut käytännön tarpeet

Walmu on toimivaksi todettu asiakashallintajärjestelmä, joka mullistaa tuetun työllistämisen prosesseja ympäri Suomea.

Walmu on palveluna tuotettava sovellus, jolla organisaatiosi voi seurata ja ohjata työllistämisen
toimenpiteitä kaikilla organisaatiotasoilla.
 
Järjestelmä on luotu huomioiden monituottajamallit,
joissa palveluita tuottamassa on monia erilaisia julkisia ja
yksityisiä toimijoita.
 
Walmu noudattaa uutta EU:n tietoturva-asetusta (GDPR)
 
Järjestelmä voidaan integroida ja yhdistää joustavasti monenlaisiin tietojärjestelmiin
(esim. Kela, sosiaalitoimi, työllisyyspalvelut, työpajat, yms.)
 
Walmu on ainoa järjestelmä, joka tarjoaa päivittäisen raportin kunnan työllisyystilanteesta.
 
Useat kunnat  ja palveluntuottajat käyttävät jo Walmua.
TAVOITTEET
Tavoitteiden seuranta yksilöllisesti, sekä raporttien kautta voimme tarkastella kaikkien asiakkaiden tavoitteiden etenemistä.
SEURANTA
Walmu kerää tiedot reaaliajassa asiakasprosessista, tietoja tarkastelemalla todetaan palvelun tämän hetken vaikutus ja luodaan tuleva suunta.
VAIKUTTAVUUS
Walmu tuottaa luotettavia havaintoja asiakkaan HYVINVOINNISTA ja MUUTOKSESTA ja on näin vaikuttavuuden todentamisen tärkein työväline.
TUOTTAVUUS
Todentaa organisaation tuottavuuden lähettävälle taholle, kuinka tuottavasti organisaatio toimii.

SEURANTA

 

Reaaliaikainen seuranta tukee työllistymistä.

Ohjelmisto on rakennettu tukemaan nuoren työnhakijan yksilöllistä valmentamista.

Sen avulla tärkeät sidosryhmät ja nuorta ohjaavat ammattilaiset pystyvät seuraamaan yksilön etenemistä reaaliaikaisesti työllistämisprosessin eri vaiheissa. Näin ollen nuoren työllistymisen tukeminen on mahdollisimman joustavaa ja tehokasta.

Ohjelmisto mahdollistaa myös yksilöllisen jatkoseurannan työllistämistoimien jälkeen.

Walmun avulla yhdistät asiakkaan yhteistyökumppanit, esimerkiksi sosiaalihuollon, vakuutusyhtiöt ja KELA:n ym.

Yhteistyökumppanit pystyvät reaaliajassa seuraamaan asiakkaan etenemistä työllistymisessä.

WALMU ERI KÄYTTÄJILLE


Yksilövalmennus

Etsivä nuorisotyö

Kuntouttava työtoiminta

Työkokeilu

Tukityöllistäminen

Opinnollistaminen

Kehitysvammaisten työ- ja päivätoiminta

Mielenterveyskuntoutus

REAALIAIKAINEN TIETO

 

  • Tiedätkö mitä tapahtui työpajoissasi ja aktiivi-toimenpiteissä eilen, viime viikolla, viime kuussa?
  • Tavoitteiden seuranta ryhmätasolla miten tavoitteet toteutuu.
  • Kuinka paljon yhteisössäsi on valmennuspäiviä kuukaudessa?
  • Kuinka monella sopimus päättyy 2 kuukauden sisällä?
  • Mitkä ovat valmentautujien keskeiset tavoitteet ja miten ne toteutuvat?
  • Mitkä palvelutarpeet nousivat valmennusjakson aikana esille ja miten niihin reagoitiin?
  • Kuinka paljon asiakkaat olivat poissa viimeisen kuukauden aikana?
  • Kuinka monta henkilöä on juuri tällä hetkellä ulkoisessa harjoittelussa ja missä?
  • Kuinka monta tuntia asiakas on saanut sinulta yksilöohjausta jakson aikana?

 KYSY WALMULTA!

Walmu on 

all-in-one ratkaisu,

joka tuo tärkeän

työllisyysinformaation 

saataville ja tarjoaa joka 

päivä tuoretta tietoa kuntasi

työllistämistoimenpiteiden 

ja työpajojen tuloksista.  

 

ASIAKKAITAMME

 

 

logo-tyonvuoksi.jpglogo-oske.jpglogo-orimattila.jpglogo-laptuote.jpglogo-janakkala.jpglogo-forssa.jpg

Sivustomme käyttää evästeitä kävijätilastointiin ja verkkopalvelun tekniseen toimittamiseen.