Yksilön tarpeet edellä – Walmu mahdollistaa selkeän ja henkilökohtaisen palvelun

Walmu innostaa oman tulevaisuuden luomiseen – ohjat asiakkaan käsissä

Asiantuntijan ja asiakkaan välinen yhteydenpito

Walmu helpottaa asiantuntijan tai valmentajan ja asiakkaan välistä yhteydenpitoa sekä toiminnan seurantaa. Kaikki asiakasprosessin eri osapuolet  tietävät reaaliajassa missä mennään ja näkevät kaiken tarpeellisen tiedon samasta järjestelmästä. Samanaikainen tietojenkäsittely nopeuttaa asioiden etenemistä ja asiakkaan kyky hallinnoida omia tietojaan luo motivoivan pohjan yhteistyölle.

Walmu Valmentaja ja Asiakas

Asiakkaan ja valmentajan yhdessä määrittelemät tavoitteet

Walmun asiakashallintajärjestelmän avulla pysyy ajantasalla kunkin asiakasprosessin tavoitteiden asettamisesta, millaisia toimenpiteitä on tehty, sekä miten näihin tavoitteisiin on päästy.

Reaaliaikainen valmennuksen tilanne

Walmun tuoman läpinäkyvyyden ansiosta jokainen asiakas- tai palveluprosessiin kuuluva osapuoli näkee reaaliajassa, mikä valmennuksen tilanne on, ja mitä asiakkaasta dokumentoidaan.

Reaaliaikainen Tilanne
Arviointi ja palautekysely

Arviointi ja palautekysely

Asiakkaan, asiantuntijan tai palveluntuottajan on mahdollista arvioida prosessien toimivuutta sekä kerätä tärkeää palautetta palvelun kehittämistä varten

Kiinnostuitko?

Tutustu tyytyväisten käyttäjien palautteisiin tai pyydä meiltä organisaatiotasi varten yksilöity esittely.

Toimiva Työkalu

Yhteistyökumppaneiden kertomaa