Walmu helpottaa asiantuntijan tai valmentajan ja asiakkaan välistä yhteydenpitoa sekä toiminnan seurantaa. Kaikki asiakasprosessin eri osapuolet tietävät reaaliajassa missä mennään ja näkevät kaiken tarpeellisen tiedon samasta järjestelmästä. Samanaikainen tietojenkäsittely nopeuttaa asioiden etenemistä ja asiakkaan kyky hallinnoida omia tietojaan luo motivoivan pohjan yhteistyölle.
Walmun tuoman läpinäkyvyyden ansiosta jokainen asiakas- tai palveluprosessiin kuuluva osapuoli näkee reaaliajassa, mikä valmennuksen tilanne on, ja mitä asiakkaasta dokumentoidaan.
Tutustu tyytyväisten käyttäjien palautteisiin tai pyydä meiltä organisaatiotasi varten yksilöity esittely.
“Saadaan dataa asiakkaan taidoista ja jaksamisesta, omista haluista ja tavoitteista, sekä siitä, millainen on motivaatio yhteisesti asetettujen tavoitteiden saamiseen. ”
Yhteistyökumppani
“Walmu selkeyttää toimintaa sekä työttömän valmentautujan, että hänen valmentajansa kohdalla. Ei enää ilmaan piirrettyjä suunnitelmia tai tavoitteita.”
Yhteistyökumppani
“Työnantajan näkökulmasta saadaan määrällistä ja laadullista dataa asiakkaista ja siitä, miten heidän tavoitteitaan on edistetty."
Yhteistyökumppani